_tospikannesi 3,5 aydan bu yana uysal cocuk gitti içinden canavar çıktı desem yeridir. Ne duruyor ne uyuyor ne besleniyor artık tükendim. Vücut yorgunluğuna üzüntüde ekleniyor gündüz asla emmiyor gece uyku halindeyken emiyor. Gündüz memeye aldıgım an cığlık kıyamet etini kopartıyorum sanki mamada denedim onada aynı aç aç duruyor yetemiyorum diye kendimi yiyip bitiriyorum gececek mi 😭
Aslananne1 _tospikannesi geçiyor canım 17. Aydan sesleniyorum inatlaşma dediği olmadimi ağlama krizlerine girme kendini yerlere atma buralar daha zor 4 ay atagina kurban olayim😅😅
Minikkualam _tospikannesi Geçecek benim kız 18 günlükken falan o şekildeydi resmen sabah ezanı olunmamış asla uyumazdı sonra iyice değişti çığlık çığlığa ağlamalar 4 buçuk aylık gibi bi düzeldi son 1 aydır aşırı uyku reddi yaşıyoruz inşallah bu günlerde geçecek 🙄 ama geçecek zor ama sabırlı ol 😇
_tospikannesi Aslananne1 o da zordur tabi ama yaramazlığa razıyım suan emmemesi aç aç durmasına cok üzülüyorum
Sevgialparslan Canım ben bunları 2 buçuk aydan beri yaşıyorum, meme reddi , sürekli ağlama, uykuya direnme , 4 Ay oldu bugün hala aynı maalesef ne zaman geçecek bende merak ediyorum