Ah ben ne çektim bu durumdan hatta burda bende post açmıştım ne yapabilirim diye bizde memede değil ama biberondayken oluyodu o kadar çok korkmuştum ki ne biberon ne mama verebilmiştim saatlerce açlıktan ağlamıştı sonra biberon değiştirdim dr. Brown a geçtim bir de emzirme pozisyonunu değiştirdim omzuma sırtı gelecek şekilde hafif yatırıp öyle biberon veriyodum çok zor zamanlardı ama inan büyüdükçe geçiyo bana da büyüdükçe geçecek demişlerdi o zamanlar imkansız gibi geliyodu ama şimdi bazen emerken yine kaçırıyo ben müdahale edene kadar kendisi öksürüp atıyo müdahale etmeme bile gerek kalmıyo