Merhaba, bebeğim 6 aylık geçen hafta uyuz tanısı konuldu tedaviye başladık, kaşıntıdan uyuyamıyordu geceleri eczane zaditen alerji damlası verdi bebeğim gün içinde halsizdi, uykuları baya uzun sürdü hep ben zorla uyandirdim. İlaç yan etkisi mı acaba yaşayan oldu mu