Srpapatya Kızlar bal kabağı dolabın alt kısmında kaç gün muhafaza edebilirim bide buzluğa atınca tadı değişirmi çıkardığında taze gibi tatlı veya yemek yapabilirmiyim
piremsesssannesi Srpapatya bende yarısını tatlı yaptım yarısını buzluya attım bir bütün de depo gibi bir yerde bekliyor cevapları bende merak ediyorum bekliyim Burda
TunaGoktug Yiyeceği kadar dilimleyip kabuğu ile ayrı ayrı streçleyip dondurucuya atıyorum . Tadı değişmiyor