aysegul0723 Bebeğim resmen kudurdu gazdan internette okudum aşırı gaz ve bölük börçük uykular oluyormuş bu hafta gerçekten o haldeyiz katıla katıla ağlıyor sabahtan beri
aysenm arsasy vala bizimki gazdan mi bilmiyorum emmee pozisyona getiriyorum ağlıyor memeyi almıyor sattelerce uğraşıyorum öyle alıyor ne zaman geçer bu deli olcam
esmasf Aynı bizde öyleyiz gerçekten çok yorgun üZgün bitkinim uykusu beş dk kucakta sakinleşmiyor bile bazen ağlamaktan gözleri şişiyor hiç bir şekilde susmuyor