Merhaba, oğlum 1 aylıkken çıktı bizim süt alerjisi. Çok zorlandık çünkü mukusla birlikte kan geliyordu sürekli ağrısı olduğu çok belliydi sürekli ağlardı ıkınırdı. 3 ay sürdü diyetim ama aklınıza gelebilecek herşey yasaktı 3 ay sadece makarna haşladım ve çiçek yağında kabak ıspanak kavurup yedim. Elbet geçiyor herşey meraklanmayın bizim listemiz doktorların korktuğu en kötü listeydi herşey yasaktı sütümün kesilmesinden korktu doktorlar ama ne düşünürsen o oluyor iyi düşündüm hep çok şükür sütüm kesilmedi şuan gayet iyi