Dogdugundan beri 2 gozu bu durum da masaj yaparak sol gozu actik duzeldi ama sag bi turlu duzelmedi goz yaslari yanagina pit pit dusuyor hangi hastaneyi arasam randevu yok 15 gun sonra arayin diyor 15 gun sonra ariyorum sira gelene kadar bitiyor. Olsek de muayene olamicaz ya 😔 6 aylik olduk bu arada bildiginiz iyi ozel hastane var mi ankarada goz icin gidip te memnun kalan lutfen 😩☹