Alerjikrinit xiomi kullanıyoruz Bayadır güzel. Başka marka kullanmadığım için bilgim yok ama arada bi sarı ışık yanıyor öyle olunca sıfırlayıp yeniden bağlamak gerekiyor. Uygulaması var ordan girip kurulumu yapıyorsunuz evin normal modeminden daha iyi çekiyor bence 🤣