Kızım 6. Ay 15 günlük
Doğduğundan beri bu biberonu kullanıyorum yenidoğan biberonu
Şimdi hangisine geçmeliyim ? Biberon değiştirmek için geçmi kaldım yada ? Bilmiyordum değilmeme gerektiğini
Orta akışlı biberon tavsiyeniz varmı ?♥️🙏🏻 teşekkür ederim şimdiden