yamantubi Kızlar merhaba bebeğim 2 gündür emdikten sonra sürekli kusuyo bazen sütü olduğu gibi çıkarıyo bazen peynir şeklinde gazını çıkarsa da çıkarmasa da kusuyo ne yapmam lazım 😔
Metoomom yamantubi bende burda bekliyim. Benim bebeğimde sürekli kusuyor. Anne sütü de içse mamada içse kusuyor
Zinnetnur yamantubi 3 aylığız bizde 3 gündür kusma başladı gazı çıksa bile 🙄 çok kusan bir bebek değildi şu 3 gündür sürekli kusuyor tedirginim zaten iştahı azaldı yediğini de kusuyo😔
fatma___ Aynı durum bizde de var midesini üşütmüş diye düşündüm sıcak tutacam bugün bide başka bir sıkıntısı ollmadığı için bekliycem bir kaç gün bakalım geçmezse..
Bilgeebaby yamantubi fışkırır tarzda ise tuvaletini yapamadığı için olabilir. Bizim doktorumuz öyle demişti.
lahmacunayran48 Reflü olabilir emzirme aralığını uzatın mıdesı rahatlasın biraz çok sık emıyorsa ondanda olabilir.ve reflü mınnderi kullanmanızı onerırrım ben 3 ay kullandım