Bebeğim 9 ay 11 günlük, gece defalarca kalkıyoruz, 2 saatte bir yenidoğan gibi uyanıyor, normalde uyanınca asla ağlayan bir bebek değil ama gece ve bazen gündüzde uyandığında ağlama süreci oluyor, 2 alttan 1 üstten toplam 3 dişi var yenileri de geliyor sanırım, bu dönemde atak var mı bu yüzden mi bu sekilde sizin bebekleriniz nasıldi bu aylarda