TunaGoktug Merhaba oğlum 3 ay önce yüksek ateş sonrası nöbet geçirdi . Rutin 1 yaş aşıları geldi . Havale ve epilepsi öyküsü olanlar rutin aşılarını havale ihtimaline karşı nasıl bir önlem alıyorlar . Aşıyı hastanede mi yaptırmalıyız ?