Gizem_zk İyi günler hanımlar oğluma hemşire serum fizyolojikle burnuna sıktıktan sonra nazal aspiratör yaparken çekme değil üfleme yaptı hangisi doğru yöntem ben çekme olarak biliyorum
Mmeelliikkeee Gizem_zk üfleme olması geri itmesi demek öyle bişi mümkün değil , çekimle temizlenir. Profesyonel yoğun bakım vs gibi yerlerde ki sabit cihazlarda sadece çekim yapar.
Gizem_zk Mmeelliikkeee sabit cihaz tarzı birşey değildi bir ucu burunda bir ucu agızda olan aspritördendi sağlık ocağındaydı üfleme yaptığını biliyorum cnkü diğer delikten çıktı tamamen
Mmeelliikkeee Gizem_zk bu çok tehlikeli ama siz denemeyin daha çok aspire edebilir basınçla.. enjektörle maisini yada sprey damla vs ne kullanıyorsanız burnundan verin sonra çekin yeterli.