ftuncc çok erken. Asıl tv izleterek çocuk bakmak daha zor. İzleyen çocukların geneli hırçın agresif, ağlak, odaklanma sorunu ve öğrenme güçlüğü yaşayan çocuklar oluyor. Tv izletmezseniz büyüdükçe oyuncaklarıyla oynama süreleri artacak, konsantre olabilece birbirleriyle iletişimleri güçlü olacak. Zor bir 2 sene sizi bekliyor 2 çocuk daha zor çünkü ama göze alırsanız yapabilirsiniz imkansız değil. Ekran beyinlerine çok zararlı, konuşma becerisini de geri atıyor. Pişman olmamak için en az 2 yaşa kadar 0 ekran gidin.