Oğlum 26 aylık ve son dönemlerde çocuklu insanlarla buluşamaz oldum kendinden büyüklerle anlaşıyor zarar vermiyor ama aynı yaştakilerle oyun oynasa da biraz zaman geçtikten sonra çocuğa hafiften vuruyor ya da elindekini atıyor bu sebeple huyu geçene kdr özellikle bazı arkadaşlarımla görüşmüyorum. Bazen bize de vuruyor durduk yere mutlu oluyır vurdukça oyuna çeviriyor yapma dedikçe gülüyor elini tutuyorum ağlıyor vuracağım diye. Ya bu huylar geçici mi beklemeli miyim yoksa oyun terapisi ya da ergoterapistle görüşmeli miyim ? Kaydırağa çıkarken eğer ona biri çok yakınsa bazen vuruyor, tabi vuruyor derken koluna dokunur gibi yapıyor kuvvetsizce. Sizce ne yapmalıyım çocuğu böyle olup sonradan geçen var mı ? Bu arada konuşamıyor kendini kelimelerle az çok ifade ediyor iki üç cümlesi var o kdr. Bu mu etkiliyor acaba. Dürtüsellik falan mı var gerçekten çok korkıuroum. Yoksa erken mi bunun için