Simge723 kızlarr dönem dönem ellerm böyle oluyor egzama diye düşündüm ama önce sarardı kesik kesik gibi gün geçtikçe kararmaya başladı 1 hafta önce nar ayıklamıştım 2 tane o zaman hafif bi sarılık oldu sonra geçti gibi geldi ama o günden beri kötüleşiyor var mı yaşayan neden böyle oluyor acaba