Papatya-eylul88 Kizlar buzluktan cikan sütü nasil veriyorsunuzz bebeginize kac saat oda sicakliginda kaliyor isindiktan sonra anlatin lutfen
Zeyyyynep Papatya-eylul88 buzluktan çıkarıp kaynamış suyun içerisine koy erisin ben biberona koyup bi süre kaynar suyun içine koyuyordum ılık olunca veriyordum
Zeyyyynep Papatya-eylul88 2-3 saat bırakıyorum oda ısısında zaten sonradan belli oluyor bozulduğu kokusundan
MelisasMom Papatya-eylul88 buzluktan çıkartıp ışık suyun içine koyun kaynar olmamalı süt proteinleri kaynar sıcaklıklarda bozuluyor ve azalmış oluyor ılık suda bekletirseniz protein yapısını öldürmeden ısıtmış olursunuz
MelisasMom Papatya-eylul88 dışarıda 3 saat saklanabiliyor ama ben genellikle çözdürdüğüm sütü veririm içer içmediği çöp olur tekrar vermem