Arkadaşlar merhaba, bebeğimde sarılık var o yüzden sık sık emzirmem gerekiyor. Emzirme kaynaklı daha çok gazı olduğunu düşünüyorum. Fazlaca gaz sancısı çekiyor.Sancılar ara ara geliyor.Sancı geldiğinde başı yanıyor ağlıyor inliyor haliyle fazlaca üzülüyorum. Gaz çıkarma,ılık havlu,karnına masaj gibi uygulamaları denedim fakat hafiflemiyor.Nurse Harvey gaz ilacı verdi doktorumuz.Bunların dışında etkili tavsiyesi olan var mı acaba?