keremaliii Selamlar arkadaşlar bebeğim 1 aylık sütümle doymuyor başından beri mama da veriyorum üzülüyorum aslında bu duruma ama ne yapayım yeterli aç kalmasın var mı aynı durumu yaşayan Aptamil kullanıyorum ama sanırım kabız yapıyor mama da önerir misiniz??
Ilkbebek keremaliii ben dogdugu gunden beri meme ve mama verdim sutum yetmedigi icin. Aptamil prosyneo kullandim taki sut alerjisi cikana kadar. Simdi 1 yadinda golden goat kullaniyorum
Zlm keremaliii ilk doğduğunda bende meme mama gitmiştim üzülecek birşey yok sma deneyin ben onu kullaniyodum
bulutmomy keremaliii hipp 1 kesinlikle en iyi mama kabızlık asla yapmıyor sütüm yetersiz olduğu şçin maalesef mama veriyorum
amineferhankaplan keremaliii merhaba bebeğim 1.5 aylık prematüre bir bebek hem emziriyorum hem de biberon ile mama takviye ediyorum. SMA Optıpro kullanıyorum. Küvezde kalmıştı hastanede onu kullandıkları için ona devam edelim dedik ama HIP de çok tavsiye edilenler arasında.
fatmaclk629_ bulutmomy bebeğin kilo alımı nasıl güzelmi bende kullanıyorum ama bebeğim çabuk acıkiyor neden acaba
keremaliii amineferhankaplan bende dün aldım hip içiyo iki gündür bakalım inşallah sever kabız yapmaz.
Meriskus keremaliii kız bundan daha doğal ne olabilir? Takmayın bacım bebek hangisiyle dıyuyorsa onu verin ne olmuş yani bende öyle büyüttüm