deli_bir_hatun nerde yaşadığınıza bağlı olarak değişir ama ben iki yaşına kadar mont kullandım iki yaşında tulum aldım ama inanınki hala mont giydiriyorum kreşe gidiyor giderkn mont giydiriyorum biz gezmeye gideceksekte mont giydiriyorum.Biz erzurumda yaşıyoruz oyüzden kayağa giderken tulum giydiriyorum onun dışında gerek duymuyorum