This_isMom Hepiniz bir fesatlık ile açtınız dimi postu 😂 ama bu post onlardan değil ❤️ Bu hayatı bir iş yeri gibi hayal edin ve çalışmaktan en zevk aldığınız en gurur duyduğunuz pozisyonu soruyorum 🤗 (mesleklerinizi de dahil edebilirsiniz)
Deletedmom_117 This_isMom İyi bir eş ve anne olduğuma inanip kendimle gurur duyuyorum❣️♥️ Calişmak istemiyorum istesem muhasebe veyahut Bilgisayar mühendisi olarakta kendimle gurru duyardım bence😂😂
AgentMom This_isMom çalışan, eşini seven ,anne olmak ❤️ hem işimi, hem eşimi hem çocuklarımı çok seviyorum.
slkmsncemile This_isMom aga be… Dur sigara paketten çıkıp hayallerin gibi yanayım dedi. Neyse ben hep Pilot olmak istedim savaş pilotusu. En sevdiğim hatta kıskancımdan öldüğüm pozisyon 2 tane 1numara SoloTürk lider pilot, 2 numara Türk Yıldızları lider pilot, yeni ayrılan Emre Mert komutanım ve düz uçuşa geçemeyen Kemal Koyunluoğlu komutanıma sevgiler… Asla yerlerinde gözüm yok 2 bebe yaptım 1 oğlan 1 kız bahtınızı elinizden alacaklar heheyyyt
BengeldimNabersiniz Deletedmom_117 Dilan Polat iki yolda geliyorum kanka 🤣🤣🤣 hani kırmızı ferrarisinde soruyorlar ya ne iş yapıyorsunuz diye Ağzını ayırarak diyor ya kocamın karisiyim diye 🤣🤣
BengeldimNabersiniz slkmsncemile vay be işte buna yakılır 😂 sigara emojisi bulamadım koymuşum gibi hayal et 😂😂
slkmsncemile BengeldimNabersiniz bu uğurda azmı f16 yıkayıp yarı aktif güdümlü bombaların tozunu aldım. Neyse şimdi doğma büyüme yetiştirilecek 2 bebem var, şimdi askeriye düşünsün 🤣😎
BengeldimNabersiniz Pupis hiç etikette yapmayınca bide benim yorumun altına denk gelince ufaktan alındım dedim noluyorrrr noluyorrrr 😂😂😂 jsksksks