Bebeğim ilk doğduğunda ben de böyle anlayamıyordum sürekli emmek istiyordu saatlerce memede kalıyordu. Ama yenidoğan bebekler üşüse, terlese, gazı olsa, uykusu olsa, huzursuz olsa, acıksa hep meme istiyorlar. Meme istemek için sadece aç olmalarına gerek yok. Ayrıca sürekli aranmaları da normal. Eğer yeterli bez değişimi oluyorsa doyuyordur. Ama sürekli emzirmek sütü arttırmanın en iyi yolu bir de bol su ve ilk zamanlar en azından bebek uyudukça annenin de uyuması dinlenmesi.