3 ay önce sezeryanla doğum yaptım bende. 82 kilo ile gittim, 75 ti doğumdan sonra. Şimdi yine 82 😕 Yemeyi de kesemiyorum doyduğumu anlamaz haldeyim 🤦♀️ Ama çok sinirim bozuluyor. Bir an önce bir şeyler yapmamız lazım. Birde alt karnım sarktı baya. Sizin de öyle mi?