astroserenay göbek bağı düştükten sonra hafif sıvı vardı 2 gün sonra oda geçti yıkadım. Temizlenmişti. Bir devlet hastanesinde , bir özel hastanede , birde sağlık ocagında kontrollüyüm ( panik bir anneyim 😂) doktorlar asla herhangi bir ürünle temizliği önermedi. Hatta eczaneden sprey almıştım kullanmadım kaldı. 3. Cü yıkamamda kulak çöpü ile cok içeri girmeden kurulamıştım.