Esincagan Şuan her annenin yaşadığı ve yaşayacağı dönemdesin.2. ay sonuna kadar iş yapmayı unut.yemek yiyebilirsen yanina kar.stres yapıp üzme kendini.esinin sen gunduzlri uyursun dedig i gibi bebeğin uyur uyumaz uyu sen de.uyudum yemek yapamadım dersin temizlik yapamadım dersin.uykunu aldığın zaman çok daha mutlu olacaksın emin ol.ama hepimizin aynı yollardan geçtiğini ve zamanın çoook cabuk geçtiğini bil.❤