Kızlar selam ne yaptım ne ettiysem bir türlü bırakamadım ağlama noktasına geldiğim oldu bebeğim 2 buçuk aylık öyle çok fazla içmesemde akşam o yattıktan sonra içiyorum öğlen arada günde 4 5 taneyi buluyor inanılmaz bir vicdan azabı çekiyorum var mı aranızda emzirirken kullanan 😔😔