Bacikolar bebeğim 16 günlük. Memeden ben ayırmasam bırakmıyor bir emzirme seansımız 1 saati buluyor bazen geçiyor normal midir? Sütüm mü yetmiyor acaba sağıyorum 30 cc anca çıkıyo sadece bir kere 100 çıktı hal böyle olunca mama da veriyorum doymadığını düşünerek. Çünkü çok ağlıyor mama verince susup uyuyor. Hayatımda ilk defa bebek bakıyorum tecrübesizliği dibine kadar yaşıyorum resmen🥲