sngl28 3,5 aylık kızım çok kusuyıor çocuk doktoru reflü dedi motis ve gastrotuss başladı geçmezse gastraentorolog görsün dedi bu durumu yaşayan var mı nasıl tedavi oldu bebeğiniz kilo alımı da az bu arada
karelmomyy sngl28 benimde bebeğimde 6 aylıkken başladı sonra kilo alımı azaldı ishalde oldu bi 20 ün boyunca o zaman iyice zayıfladı çocuk…reflü sebebiyle çocuk yemekte yemek istemiyor kaseyi görünce öğürüyor artık çok zor gerçekten .. benim oğlumun reflüsü bitane şurup vardı ve onun yanında gavisgon ve kanser hastlarına bile verilen hap seklinde mide bulantı habı vardı onu minicik bölüp iki gün verdik o sekilde geçti.. artık mahvolmuştuk kusmasından … İçtiği suyu dahi kusardı… Allah yardımcınız olsun
sema_068 sngl28 bence kendiniz gözlemleyin bize de öyle dediler ama ben alerji durumundan emindim. Bizimki normsl mamayı içiyodu yarım saat dik tutuyoduk o arada kusuyodu. Uyutuyorum uykusunda kusuyodu. Uyanıp yine kusuyodu yeni mamayı içmeden. Kıvam arttırıcı gaviscon gastrobaby şurup falan aldık zerre fayda etmedi. Alerji mamasına geçtik kusması falan kalmadı
sngl28 Mittik-07 sizinki de sürekli meme istiyor mu bu dönemde birde uykuları 20 30 dakika sürüyor uyumamak için direniyor sürekli kucakta olmak istiyor mu hem kusma üstüne birde bunlar olunca süreç çok zor oluyor
Mittik-07 sngl28 evet uyku süreleri kısaldı şimdi hatırladım doktor bize de anne sütü artı mama ilerliyoruz mamayı daha katı mama alın dedi şimdilik almadım bakalım bir süre daha devam edecem
sngl28 sema_068 aynı bizimki de böyle sürekli her durumda kusuyor alerji mamasını kendiniz mi aldınız doktor mu önerdi
Mrvkl sema_068 alerji mamasi kac gunde etki etti acaba bizde de reflu + besin alerjisi var kusmuyor surekli agzina geliyor gak guk duyuyoruz suratini eksitiyo gastrobaby kullanmaya baslayinca bebegim kusmaya da basladi cok huzursuz ememiyorda ne yapacagimizi sasirdik
sema_068 sngl28 yok işte bahsettiğim gözlem olayı aslında bu. Ben bi doktora gittim evet alerji olabilir 1 gün süt ürünleri tüketme hemen belli eder dedi. Halbuki en az 25 gün diyet gerekirmiş. Ben emzirdim çocuk kilo almadı. Emdiği an karnı hareketlenip kaka yapıyordu. Sarılığı uzadı sürekli kan aldılar falan derken çok kötü bir lohusalık geçirdim ve emziremedim. Sütümün daha kötü yaptığının farkındaydım olanda gitti. Halbuki iyi biri denk gelse belki böyle olmazdı
sema_068 sngl28 doktor da önerdi ama ben zaten denemekten zarar gelmez diye çoktan almıştım. Bir zararı olan mama değil çünkü. Burda elinde fazla olan amneler var. Ben mesela neocate aldım kabız yaptı. Evolvia rp aldım çok gazlandırdı iyi gelmedi. Yine burdaki bir anne sağolsun gönderdi Nestle Alfamino aldık o kabız da yapmadı kusmamız da kesildi
sngl28 sema_068 ben bugün gittim alerji vs demedi bende sadece emziriyorum kilo aşımı 9 günde 100 gram olmuş bugün mama takviyesine başladım ama benim kuzum emsede mama da içse ikisini de kusuyor bizimde uzayan sarılığımız oldu ama kakasını sürekli yapmıyor bizimki bir hafta daha takip edicem ilaçlarını düzenli verip bakıcam geçmezse bi alerji doktoruna götürücem
sngl28 Mittik-07 9 günde 100 gram almış benim kızım ben anne sütü veriyordum sadece ama artık mama takviyesi de yapıcam mamanın içine kıvam arttırıcı önerdi bebelac thickener diye ben daha önce almıştım zaten bunu bi etkisini görmedim bugün yine önerdi kullanmaya devam edeyim dedim şimdi bir hafta ilaçlarını ve mamayı kullanıp kusmayı takip edicem bakalım
sema_068 sngl28 ıkınıp yapamıyolar zaten 3 4 güne anca yapar bizimki de. Zaten alerji olanlarda genelde reflü de oluyor. Doktorlara göre her şey normal. Ben direk Gastroenteroloji uzmanına gittim. Önce reflü için tedavi vereceğim değişiklik olmazsa alerjidir dedi. Aynen de öyle oldu.
sema_068 Mrvkl valla etki etti mi etmedi mi anlamadım ki bende. Bizde gastrobaby kullanıyoruz. Sanki bizi de o iyice kusturdu. Önceden ağzına geliyodu şimdi tam tersi öyle kusuyor. Şurup verdiğim için mi oluyo anlamıyorum
Mrvkl sema_068 bizde de surubu verince kusma oluyor bazen cok az bazen fazla. Geceleri de halen uyumuyor 5 aylik oldu