Bebeğim 4 aylık bugün sağlık ocağında aşılarını yaptrdik rota aşisini 12 Aralık’ta yaptrcaz menejit aşını aynı anda yaptıra birlirsin dedi kndi doktorumuz siz ne zamn yaptırdiniz bide Demir ilacı ne kullanıyorsunuz sağlık ocağının verdiğini kullnmak istemiyorum