Minikkusuumm maalesef bende aynı senin gibiyim. Yani beğendiysem tamamdır hele birde ve çok takıntı yapmadığım için o çantayı aktif şekilde her yerde kullanırım 😅 ya aslında bir çantam var yandan asıyorum uzun ipi biraz siyah ama ondan çok sıkıldım, çok uzun zamandır onu kullanıyorum 🥲 farklı ve biraz daha süslü şık birşey olmasını istedim. Daha çok günlük hayatta değil de özel anlar için. Mesela misafirliğe giderken (kız isteme vs gibi) , Nişan düğün vs giderken gibi özel anlar .. yoksa günlük kullandığım bir çantam var ve 2 bebeğim var 3,1 yaşlarında onlarla çanta kullanmak da inanılmaz zor oluyor genelde bebek çantası taşıyorum sadece cüzdanımı alıp 🙃