Kızlar başımızda bir talihszlktir dolaşıp duruyor Rabbim beternden korusun ama çok yıprandm. Rota virüsü ardında bu düşme.. Ne yapacğmı şaşırdım. Kızım çok engin bi yerden sağ kolunun ve bacağnn üstne düşmüş olcak ki sağ bacağnn üstne basamıor sağ kolunu oynatamıyordu. Herşeyi temiz çıktı hatta iki kez yapıldı.Saat akşam 8 den beri hastanedeyim ne kolnu kıpırdatabliyor ne basıp yürüyor. Nolur akıl vern başna böle bişe gelen oldu mu. Kolnda doku zedelenmesi varmş alçıya alındı ama bacağnda hiçbişe yokmş bnm kızım neden basamıyor neden yürüyemiyor.