yeniaday1 merhabalar benim bebeğim de tek kulak işitme engelli. Sol kulak 90db kayıplı. Sağ kulak konuşma desibelini duyuyor. Bera testi, emisyon vs testlere girdik. Mr ve BT çekildi. 10 aylıkken işitme cihazı kullanmaya başladı fakat işitme cihazı ile duyup duymadığı belli değil. Günlük yaşamını ev içinde etkilemiyor fakat kalabalık ortamda çok zorlanıyoruz. Sesleri karıştırma, ayırt edememe, yön tayini yapamama gibi sorunlarimiz var.