Gokturk_ Kızlar oğlum sürekli konuşuyor ama anlamıyoruz çoğunu 14 aylık (bıtta-titte) bunları sürekli öyle tatlı tatlı diyor ki gülmekten yorumlayamıyoruz da 😀Bilen var mı ? 😀Ha bide kızınca işaret parmağını uzatıp ( löl ) diyor 😀
Gokturk_ biyiksiz_yorumcu ahahhahaha ya resmen aşırı komik derken mimikleri de komik oluyor yarılıyoruz eşimle o yaptıkça gülüyoruz 😀😀😀bizde memeye muç deriz 😀
Sekeroglannn Gokturk_ Benim oğlum da 14 ün içinde sürekli bitta diyor😅Ben de bitti olarak yorumladım ama emin olamıyorum😂😂