Duyulurum Böyle şeyleri çok bilmem o yüzden fikir almak istedim sizden ✍🏻 şu kolyeyi çok beğendim bu harflerden yanına ekletmek istiyorum, harfler yarım cm falan. Sizce nasıl olurlar. 3 harf ekleteceğim 🌝
Selimikomom Duyulurum çok zarif gözüküyor❤️ama 3 tane harf kalabalık mı durur bilemedim bileklikte tabi daha güzel durur 3 harf
asrinhatasi Duyulurum bence sadece harf olabilir aşağıda attığım gibi ya da kolye tek başına da güzel harf ekleme. İkisi aynı anda boğar bence.
nartane Duyulurum Harfsiz daha şık bence. İlla ekletmek istiyorsanız bir tane olması daha iyi olur bence. 🫠
Duyulurum asrinhatasi evet kalabalık durur kolyenin havasını da bozar 🤷🏻♀️ böyle de güzelmiş aslında iki ayrı kolye de takılır biri İncili olan biri sizin bu attığınız gibi
BelaCivciv Duyulurum Yanına 3 harf birden fazla gibi geldi bana. Harflerle ayrı bir kolye alsanız daha hoş olur sanki. Bu arada kolye çok güzelmiş, linki var mı?😂
Duyulurum BelaCivciv evet iki ayrı kolye alıcam galiba 😄 linki şimdi silerler PEARL & ROSE JEWELRY diye bir siteden baktım. Daha önce birine hediye inci bileklik almıştım bu siteden