Zehra2205 yenidoğan bebeğim için ev 22-23 derece, içine askılı zıbın giydiriyorum üzerine penye tulum. Uyurken de penye kalın olmayan battaniye örtüyorum.
Hiç terlemiyor bebeğim ensesini ve göğsünü uyurken kontrol ediyorum hep sıcacık. Asla kalın giydirmekten yana değilim