Kalplilatte1551 Ümraniye devlet hastanesinde doğum yapmayı planlayan arkadaşım için doktor önerileriniz var mıdır ?
slkmsncemile Kalplilatte1551 ilk doğumunu orda yaptım 2.yide orda düşünüyorum. Tüm doktorlar doğumhanede aşşırı iyiler, ama Ali Özgür Karaduğan var o ayrı bir tatlı yaaa
Kalplilatte1551 slkmsncemile çok teşekkür ederim yorumunuz için hala Ümraniye devlette mi hizmet veriyor doktor bey ?
slkmsncemile Kalplilatte1551 evet orda ben yine ona gitmeye çalışıyorum. Ama bütün doktorlar ve ebeler iyi orda doğumhanede