Pupis Kızlar artik bacaklarım agriyo,topuklarimi hissetmiyorum .Ayrica cok yaramaz evin altini ustune getirir.surekli etkinlik ister .sabah 7 de kalkar aksam 9 da yatar.oglen uykusu yok.Perisan oldum desem yeridir.
biryenikisi Pupis benim oğlum da öğle uykusunu bıraktı, en azından öğlen uyuyunca biraz da olsa dinlenme zamanım oluyordu şimdi hepten perişan ediyor beni
Balpeteklerii Pupis 3 yaş + 6 yaş kardeş sabah 6 uyanış akşam 9 yatış ve öğle uykusu yok kavga gurutlu tüm gün oyuncak kavgası yanlarından ayrilmamam lazim yoksa kaş göz giriyirlar küçük kız büyük erkek. Ne diyim belki rahatlatir 🥲daha kötü durumda olanlar var
Bebeginibekkleyenn Öğlen dışarı çıkın enejisini atsın sonra 2 gibi hadi biraz uyuyalım deyin ilk 2 3 gün uyumaz.direnir ama sonra alışır