Sfrogrt Benim kızım 2-3 günde bir kaka yapıyor ve yaptığı zamanda her şey batıyor. Göbeğinden poposuna kadar her yer batıyor. Üstü başı yattığı yer bile kaka içinde kalıyor. Normal mi sizce bu kızlar 🙄
Dmta Sfrogrt benim 2 ay 3 günlük haftada yada 10 günde yapıyor ortalık batıyor enseye kadar hemen duşa bittii bide kabız dgl yani gayet sulu yapiyor normal diyorlar
Masalina12 Sfrogrt günde 2 kez yapar bide arada 2 günde bir yapıyor huzursuzluk yoksa yapamaması normaldir
Sfrogrt Dmta 10 güne kadar yapmaması normal deniyor evet. Genede rahat etmiyor insanın içi 🙂 Bebeğiniz şuan kaç kilo acaba