Eşimle sevgililik yıllarından kalma özel günlerde el öpme harçlık alma olayımız var. Ben bunu bayramlar dışına çıkarttım. Resmi tatillerde ve özellikle cuma günleri de elini öptüm harçlığımı ver diye şakalaşıyoruz. Sağolsun oda ikiletmeyip veriyordu. Ben bayağı para biriktirmiştim ama bundan haberi yoktu. Bi ara sıkışınca çıkarıp verdim. Çok mutlu oldu nerden çıktı bu para diye bende senin verdiklerini biriktirdim dedim. Bu sefer her elini öptüğünde daha fazla harçlık vermeye başladı. Ahahah beni yatırımcı olarak gördü galiba 😁😁😁(bu arada çalışan biriyim )