aliaras_2022 balbebek00 içerisine biraz salça çok az sarımsak ezip yağda kavurun çok seviyorlar öyle ankaradan ev yapımı getittiriyorum özellikle
beyzzsenturkk_ balbebek00 ben sadece sehriyeli corbasını yapıyorum tavuk suyu ya da kemik suyuyla bayılıyo sade halini pek sevmiyor
jap balbebek00 sarımsak ekleyebilirsin kış dönemi şart zaten sarımsak. Et suyu tavuk suyuyla falan pişirebilirsin lezzeti artıyo o zaman