berencimmom Sevgili anneler , bebeğim 7.5 aylık kilo olarak geride .Kilo aldıran mama önerisi istiyorum .Bu 2 mama ile ilgili yorumlar iyi ama , iştahsız bebeği olan ve kullanan annelerden yorum bekliyorum .Yardımcı olursanız çok sevinirim .
Ipekayaz Sma confort kullandım gazdan dolayi ama çabuk aciktiriyordu bebeğimi sanirim kolay sindirim sağladigindan dolayi