17 aylık olacak
Aslında çok hareketli bi kız çocuğum var ayaklarını çok iyi kullanır oturduğu yerde ama asla bastıramıyorum dizlerini kırıyor kendini kaldırıp dikelmek istemiyor yürüteç şu bu hiçbişey yok onu da denedim ondada basıp ilerlemiyor doktor gördü hiçbirşeyi yok inattan yürümüyor dedi varmı böyle yaşayan ?