Merand ne 11′de nede 4′te uyutmayın.
hele ki 19 aylık bir bebeğin saat 4′te uyumaması gerekiyor bence.
7 de uyanıyorsa max. 12′e kadar dayanın, 12 de uyutun 2-3 gibi uyansın saat 9.30 gibi de gece uykusuna yatsın.
yani ben olsam böyle yapardım bir iki alışıyolar zaten hemen yeni düzene.