Linç filan fistancilar gelmesin terslerim.
Uyuttup açıyorum Yada yurutecte koyuyorum tam tersi ana kucagiyla kapatıyorum bakacam diye totosu cikiyo 🤣Kapatıyorum deliriyo dövecek gibi bakiyo Sanki uzun senelerdir TV bakiyo sürekli aynı öyle Ne bu TV sevdası 😂varmı benim gibi bebisi olan anneler ((Baktirmiyorun yanlış anlaşılmasın ufacık çocuğa ne TV baktirmasi )) Başına gelen varmı acaba TV yi kaldiralimmi napalim😂😂😂uyurken bile rahat yok ayoll (5 aylık ) Baktirmiyorun asla..