lalish23 Kızlar 6 aylık bi bebeğim var evimizdeki yardımcıya daha düşkün bana gelmek istemiyor gözü hep onda her şeyini ben yapıyorum yardımcı ev işlerine bakıyor sadece bütün gece uyumadığım için sabahları 2 saat uyumam için veriyorum önünde yüksek sesle konuşmam çok ilgiliyim ama neden böyle bi fikriniz var mı
1koalannesi Yardımcınız sevdiği şeyleri yapıyor olabilir , oyun oynuyorsa mesela oyun ile bağdaştırdığı için onu istiyor olabilir , bizde mesela baba oyun oynadığı için onun yanına daha çok gitmek istiyor
Betulsark Gözünün hep onda olması sizi sevmediği anlamına gelmez ki bebekler 6 aya kadar kendi ile anneyi aynı kişi zannedermiş ve bu yüzden başkalarına gösterdikleri güler yüzü ilgi alakayı annelerine göstermezlermiş. Benim kızım babasını gördüğü an cildirir 7 aylık su an görseniz sanki yıllardır görmüyor ona gülüyor onun kucağına gidiyor onda uyuya bunların hepsini annemede yapıyor ama bende daha despot biri mesela çünkü hep beni görüyor ben hep onun yanındayım yani ilgisini çeken birseyde yok. Ama ağladığında kime giderse gitsin susmaz benim kollarımda sakinleşir buna babasında dahil
Sdyll Çok normal kişisel algılayıp üzmeyin kendinizi benim bebeğim de ömründe iki kere gördüğü anneannesini kendi annesi sanıyor 😂 o varken bana gelmiyor bile çünkü o oyunlar oynatıyor kucağında gezdiriyor güldürüyor bebekler de ilgi seviyor. Biz ilgilenmiyoruz demek değil bu ama biz daha stresli olduğumuz için oyun oynatırken bile o kadar rahat olamıyorlar