Muallimmmm aynen genetik , biz 4 aylık olana kadar her ay gittik 4 kere yani şehir dışı bide değerleri çok yüksek olmadığı için ayda bir gelin dediler , sonra hep aynı seviyede olduğu için araya üç ay mesafe koydular işte bebeğim en son 4 aylıkken gittik bide 7 ay olunca gideceğiz , anne sütünü bıraktırmadıklarına göre ek gıdayada geçebiliriz çünkü anne sütüde protein içeriyor . Ama yinede kontorlümüz yaklaştıkça beni bi stres alıp duruyor kendi kendime kuruntu yapıp ağlıyorum resmen herkesle tartışmak istiyorum aklım fikrim karmakarışık çok zor bi hastalık rabbim hasta olanlara yardım etsin şifa versin tez zamanda tedavisi bulunsun