Bende birinci bebeğim ilk doğumum oldu normal doğum bebeğim üç aylık daha. Sezeryan birçoğu için iyi birçoğu için kötü geciyor kişiye göre değişiyor ama adı üstünde ameliyat bence zorda kalmadıkça bulaşmayın. Normal doğum evet genişliyor ama öncesi doktora söylerseniz daraltma için ekstra iki dikis falan daha atıyor