Anne_oldumm Oğlum 1,5 yaşında oda takımı almak istiyorum ama ileriye dönük olsun istiyorum . Önerileriniz nelerdir . Alanlar link yada fotoğraf atabilirmi ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
berikomoms Anne_oldumm bende dekorasyon için şurda bekliyim :) bende takım almadım dolap yaptırıyorum o gelsin dizayn edicem ona göre
Mazikeen Anne_oldumm ben Montessori aldım uzun ömürlü kullansın diye çok rahat atti kızım 9 aylık şuan döne döne yatıyor
Canss3535 Anne_oldumm kızım beşikte yatmak istemezdi 7 aylıkken odasına gecti 1 buçuk kişilik bazali yatak aldım o günden beri orda uyuyor. Baya da uzun bi surr kullanır
birinsan14 Montessori yatak tavsiye ederim gerçekten çocuk rahat ediyor. Park yatapı vardı devamlı uyanıyordu o çok azaldı. Ben takım almadım çok gereksiz geldi çocuk odası oyun oynayacak alan kalmıyordu. Bi şifonyer bir yatak gerisi bizim odak tefek dokunuşlar duvar sticker gibi
Mazikeen Anne_oldumm ben çatısız aldım çatılı olanlar güven vermiyor kapılı yaptırdım çünkü çok dönüyor düşer o aradan diye Instagram’dan yaptırdım ücretsiz kurulum
Anne_oldumm Mazikeen sayfa ismi nedir paylaşırmısınız benim oğlumda çok dönüyor o yüzden böyle bişey iyi olur