Arkadaşlar günlerdir stres altındayım hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşı karşıya kaldım.gebelik testim pozitif çıkınca hemen doktorumla iletişime geçtim muayenesine gidip muayene oldum doktorum keseyi görmedi 3gun sonra tekrar kan verdim gittim değerlerim çok yükselmişti ama gene kese gorunmedi iç kanama olabilir diye beni acil Zeynep Kamil e yönlendirdi.o gün Zeynep Kamile acile gittim kan alındı ve kan sonuçlarım gene yükselmişti doktor vajinal ultrasonla hicbisey goremedi dış gebelik şüphesi koydu ve uzman bir doktoru çağırdı o doktorda hayatında hiç böyle dış gebelik görmediğini değerlerinin normal gebelikle aynı olduğunu ama ultrasonda hiçbir şey görünmediğini söyledi boyle bir vaka ile ilk defa karşılaşıyorum dedi ben iyice panik oldum.beni o gün hastaneye yatisimi verdi sabaha laparoskopi ameliyat olacağım söylendi.yatis için üst kata çıktığımda beni doçent Dr. Muayene etti sen taburcusun 3gun sonra gelip kan vericeksin bu süreçte ağrı kanama olursa acile gel dedi beni taburcu etti.benim korkum hiçbir teşhis koyamamalari doktorluk hayatlsrinda ilk defa böyle bir vaka görüyorum demesi ben çok stres altına girdim bu laftan sonra dış gebelik geçiren çok insan var benimki nasıl farklı olabilir dünden beri ağlıyorum yemek yiyemiyorum iştahım yok Zeynep Kamil oldukça donanımlı bir hastane biliyorum ama bu kadar doktorun gorupte bir teşhis koyamamalari ben çok korkutuyor başına gelen varmı naptınız bu süreçte