Egeismom Merhaba kızlar, 26 aylık oğluma möllers balık yağı başlayacağım doktoru 2 yaşından sonra başla demişti. Ama bu yağın arkasında 3 yaşından sonra kullanılabileceği yazıyor. Bilgisi olan var mı
Aselnova Egeismom benim kızım 17 aylık bizde kullaniyorz sağlık bakanliginin tedbir amaçlı koydugu yas siniri dedi doktorumuz sen aldırma başla demisti
UcuBulunamayanBant Egeismom bizim doktorumuz 1bucuk yasinda baslatti ama gun asiri 1tatli kasigi seklinde kullan dedi
Gamzosgamzos Egeismom biz bir yaşında günlük 1 çay kaşığı olarak başlamıştık 2 yaşından sonra 1 tatlı kaşığına geçmiştik doktorumuzun önerisi ile
Birkucuksayrameselesi Egeismom bende baslamayi cok dusundum sonrasinda ton baliklari aldim paketli kizim da cok seviyor (sevmez sanmistim) bence once bi onu deneyin sevmezse ona gecin :) naçizane fikrim.
Egeismom UcuBulunamayanBant biz 1 yaşında da kullandık ocean dı o onda sorun yoktu ama yazın ara verdik 2 yaşında Möllers başla dedi arkasında böyle yazınca endişelendim 🙈
bebeginekanalize Gamzosgamzos her gün mü 1 çay kaşığı verdiniz acaba benim de 14 aylık oğlum var da bugün başlayacağım kullanmaya
Egeismom Birkucuksayrameselesi oğlum balığı hiç sevmiyor o yüzden 2 senedir 1 avuç balık bile yememiştir. Mecbur veriyorum :)
Birkucuksayrameselesi Egeismom anliyorum enim kizim da ayni sekildi 3 yasini gectikten sonra yemeye basladi ah bu cocuklarrr
Gamzosgamzos bebeginekanalize evet canım günlük ver balıkta yiyiyorsa balık yediği günlerde vermene gerek yok
bebeginekanalize Gamzosgamzos balık asla yemiyor maalesef. Peki günün hangi saatinde verdiniz ben doktoruma bu bilgileri sormayı unuttum